2n d’ESO visita la ràdio!

La setmana passada els i les alumnes de 2n van visitar l’estudi de RAP107, com a tret de sortida de la nova PLG sobre el món de la ràdio. Van tenir l’oportunitat de parlar sobre temes del seu interès; veure com s’organitza la sala anomenada ‘la peixera’, des d’on el tècnic Eriberto es comunica amb el presentador i guionista Carles Font, i sentir en pròpia pell què vol dir ser un col·laborador radiofònic.

Vam escoltar comentaris crítics sobre algun tema d’actualitat del poble, vam descobrir aficions diverses i opinions dignes de comentaristes esportius! Esperem que això sigui només el principi d’un projecte profitós, que culminarà amb la creació d’un programa de ràdio propi.