Inscripció AFA

Benvolgudes famílies d’alumnes de l’Institut La Sínia:

us fem arribar la informació per formalitzar la vostra inscripció a l‘AFA (Associació de Familiars d’Alumnes) de l’Institut. Aquest curs us podeu  inscriure telemàticament mitjançant l’enllaç següent:

La quota anual es manté en 25 € per soci (una sola quota per família), tal i com es va decidir a l’assemblea general del dia 19 de setembre de 2012, quan es va crear aquesta associació.

Alhora, us volem informar que, per minimitzar despeses, totes les comunicacions es faran per correu electrònic.

D’acord amb la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, s’informa que les dades facilitades seran incloses en el fitxer de l’entitat. Les dades s’utilitzaran única i exclusivament per a fins relacionats amb el seu lligam amb l’entitat.

El pagament de la quota per a aquest curs 2018/2019 s’haurà de fer ingressant l’import de 25 € al núm. de compte del BANC de SANTANDER:

ES78 0049 3860 9121 1415 3292

És molt important que indiqueu el nom de l’alumne/a i el nivell, si no ens és impossible identificar els pagaments.

Caldrà que envieu el justificant de pagament al correu de l’AFA afasiparets@gmail.com. En cas que no sigui possible enviar-nos-el per correu electrònic, també es pot lliurar a la consergeria de l’institut, durant el mes de setembre.

Si hi ha cap inconvenient o teniu algun dubte, us podeu posar en contacte amb l’AFA mitjançant el nostre correu electrònic.

Atentament.

JUNTA DE L’AFA