Docents: Xerrada sobre Neurociència i educació
El dimecres 14 de novembre i dins de les activitats de la Setmana de la Ciència es va organitzar una xerrada sobre Neurociència i educació adreçada al professorat del centre. La Dra. Marta Portero Tressera, professora de la UAB, va incidir en diferents aspectes del cervell en una ponència força interessant en la que barrejava […]
Docents: Xerrada sobre Neurociència i educació Llegeix més »










