El monstre al laberint
Els alumnes de 2n de Batxillerat Escènic van desplaçar-se el passat divendres dia 14 de febrer a Barcelona per continuar treballant en l’ambiciós projecte de la creació participativa de l’òpera “El Monstre al Laberint” de Jonathan Dove. Aquest projecte col·lectiu, que es va iniciar a principis de curs, pretén acostar l’òpera mitjançant la música, la interpretació i […]
El monstre al laberint Llegeix més »










