2n ESO – Projecte SOStenibilitat
Els alumnes de 2n ESO, ahir varen fer una petita excursió fins a Celrà amb tren. Aquesta excursió s’emmarca dintre el projecte de SOStenibilitat. La sortida els hi va servir per veure la gran quantitat de residus que es genera dintre la província de Girona i sobretot l’olor que poden arribar a generar aquests residus […]
2n ESO – Projecte SOStenibilitat Llegeix més »




