3r ESO – Caminada a l’ermita de Montcorb
Enguany, l’alumnat de 3r hem fet una petita caminada a l’ermita de Montcorb, de Riudarenes. Aquesta sortida d’inici de curs té com a finalitat que tots coneguem millor el nostre entorn. L’excursió, d’altra banda, ens ha permès gaudir de la bellesa de l’indret i enfortir la cohesió del grup. Podeu veure més fotos aquí.
3r ESO – Caminada a l’ermita de Montcorb Llegeix més »


