4t ESO – Cicles formatius – Pojecte Jo, Robot.
El passat 18 de desembre els alumnes de modalitat de cicles formatius van anar d’excursió a la EPSEM (Escola Politènica Superior d’Enginyeria de Manresa) a fer un taller de robòtica i d’aplicacions informàtiques. Els alumnes de la modalitat d’Esport i Salut han treballat fent aplicacions de mòbils, i la modalitat de mecànica i Informàtica han […]
4t ESO – Cicles formatius – Pojecte Jo, Robot. Llegeix més »




