Mindfulness
Relacionat amb el projecte d’aquest mes “Què hi faig aquí?”, l’alumnat de 2n estem aprenent a practicar mindfulness.
Relacionat amb el projecte d’aquest mes “Què hi faig aquí?”, l’alumnat de 2n estem aprenent a practicar mindfulness.
Durant el passat mes de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO, va elaborar un taumàtrop durant les sessions de Ciències i Tecnologia, en que vam dedicar-les a conèixer particularitats sobre “La llum i el so”. A continuació us mostrem un vídeo amb alguns exemples dels taumàtrops que vam fabricar!
En les imatges podeu veure la presentació de candidatures per a les eleccions a la persona delegada de 2n A i les primeres propostes de la delegada escollida, Mireia Brasó Sureda: caixa de suggeriments i de comentaris positius.
Elecció delegada de 2n A Llegeix més »
El passat dimecres dia 7 de Febrer, els alumnes de 2n, varen anar a fer una visita al CosmoCaixa de Barcelona. Aquí podeu veure un recull de les imatges.
PENSEM EN VOSALTRES. TOT EL NOSTRE CONDOL I SUPORT #Mogadishiu
AQUEST DIUMENGE, L’AMPA I L’INSTITUT ORGANITZEM UNA CURSA-CAMINADA POPULAR PER L’ENTORN DE SILS. FAREM UN RECORREGUT DE SET QUILÒMETRES I ACABAREM AMB UNA BOTIFARRADA AL PATI DE L’INSTITUT. LA PARTICIPACIÓ IMPLICA UNA APORTACIÓ DE 2€ EN BENEFICI DE LES VÍCTIMES DE L’ATEMPTAT A SOMÀLIA D’AQUEST CAP DE SETMANA. HI SOM TOTS CONVIDATS!!! ENS TROBAREM
CAMINADA I CURSA POPULAR AQUEST DIUMENGE 22 D’OCTUBRE Llegeix més »