Tecnologia

1r PREMI DEL PROTOTIP DE FORN SOLAR

El dissabte 16 de juny es va fer entrega dels premis Almia-educativa lliurats per l’Ajuntament d’Almatret en col·laboració amb el grup de recerca EDO-UdL i l’equip GREA. Aquests premis tenen per finalitat estimular la recerca educativa sobre energia i reconèixer la tasca desenvolupada en nivells no universitaris. Enguany els alumnes de 2n d’ESO, Selene Aresi, Xi Lin, […]

1r PREMI DEL PROTOTIP DE FORN SOLAR Llegeix més »

TECNOREPTE 2017

Alguns alumnes de 3r d’ESO del nostre institut van participar al Tecnorepte 2017, un concurs per a alumnes de 3r i 4t d’ESO organitzat per la UdG. El Tecnorepte d’enguany consistia a dissenyar una màquina d’efectes encadenats, construir-la i fer-ne un vídeo de presentació. Han estat seleccionats vint-i-quatre treballs de les comarques gironines, dos dels

TECNOREPTE 2017 Llegeix més »

XERRADA SOBRE ROBÒTICA

Aquest curs hem començat a treballar el llenguatge de programació. Per aquest motiu, dilluns 21 de desembre, en Martí de Castro, estudiant d’enginyeria industrial, va fer una xerrada de robòtica als alumnes de 2n. Va començar destacant la importància dels robots i les seves aplicacions, va explicar la funció dels diferents components, i ens va

XERRADA SOBRE ROBÒTICA Llegeix més »

ENGINYERS SENSE FRONTERES

Avui, dia 17 de desembre, uns estudiants universitaris d’Enginyers Sense Fronteres, han vingut al nostre institut a fer-nos una xerrada sobre elements contaminants i la conseqüència de la seva utilització. Ens han explicat que el petroli és molt perjudicial per la nostra salut, la dels animals i la del medi ambient; també ens han fet veure que

ENGINYERS SENSE FRONTERES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut