Una diada de Sant Jordi de premi

Divendres passat, Diada de Sant Jordi,  l’Institut va participar a l’acte d’entrega dels premis del Certamen Literari Infantil i Juvenil de Sant Jordi, organitzat per l’Ajuntament d’Esparreguera.

Els alumnes que representaven el nostre institut van assistir a l’acte, que en aquesta edició es realitzava de manera telemàtica.

L’alumna Angy González va rebre el premi de Narrativa de la categoria de 1r I 2n d’ESO, mentre que la Mireia Montfort i el Sergi Félez van rebre premis de Narrativa de la categoria de 3r i 4t d’ESO.

Felicitem els alumnes guanyadors i també a l’Adriana Cebrian, per participar en aquest certamen.