L’ART DE SER FELIÇ

Per a celebrar el Dia Mundial de l’Art, hem fet un mural sobre la felicitat, un dels conceptes filosòfics que ens semblen més interessants. Per a la realització del mural cada alumne de la classe ha aportat una idea sobre una activitat o cosa que el fa feliç.

Aquest 15 d’abril de 2021 ens ha semblat oportú celebrar, a més de l’art, la felicitat. Els alumnes de l’optativa de Filosofia de 4t us desitgem un feliç Dia Mundial de l’Art! Com diu Aristòtil, si tens la felicitat, ja ho tens tot i si no hauràs de posar una mica d’art de la teva part per aconseguir-la!