Trobada sobre Erasmus+ i internacionalització de centres esparreguerins

S’ha realitzat la primera trobada de diferents centres educatius de la nostra població per difondre els projectes europeus.

El grup impulsor de l’institut El Cairat ha explicat els projectes que fomenta la Unió Europea sobre mobilitat de professorat i alumnat, quins tipus de beques Erasmus + hi ha i les plataformes d’internacionalització dels centres escolars. També hem compartit els punts destacats per fer un projecte per obtenir aquestes beques europees.

Mestres i professors, amb el regidor d’educació de l’Ajuntament d’Esparreguera, hem intercanviat reflexions sobre la possibilitat d’augmentar la dimensió europea d’Esparreguera.