Sortida a Tarragona

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimarts dia 24 de maig, els alumnes de 4t d’ESO, que fan la matèria de Llatí, juntament amb alguns alumnes de 3r d’ESO, de l’optativa de Cultura clàssica, van visitar alguns dels llocs més importants de la ciutat romana de Tàrraco, l’actual Tarragona.

Un cop arribats a la seva destinació, van anar a veure una maqueta, molt ben feta, de l’antiga ciutat romana. Seguidament, van visitar unes restes del circ romà, on es feien curses de carros. Desgraciadament, van poder veure molt poc perquè ja no en quedava gairebé res. Després, van visitar la part subterrània del circ i un mirador situat a la part de dalt.

A continuació van visitar el Museu Arqueològic de Tarragona. Van veure molts objectes, escultures de persones importants de la història romana de Tàrraco, mosaics, entre altres coses. Van fotografiar algunes d’aquestes obres d’art per després fer un petit recull d’obres.

Per acabar el dia històric que van viure els alumnes, van visitar l’amfiteatre romà de Tarragona, on antigament es feien representacions de lluites romanes de gladiadors i, fins i tot, recreacions de batalles navals. Tots els alumnes ho van passar d’allò més bé!