Estades Lingüïstiques a Irlanda 4t d’ESO (1 de juny de 2016)

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Athenry Castle is one of the most notable medieval walled towns surviving in Ireland. They discover history with interactive exhibits, they have fun dressing up in medieval clothes and trying some archery.

Els alumnes estan molt contents amb les famílies. També estan bé les classes (amenes i participatives).Hi havia a cada grup dos alumnes irlandesos i han treballat en equips sobre les tradicions i el menjar.

A la tarda hem visitat el castell d’Athenry. Han fet tir a l’arc i disfressar-se de medievals. Han aprofitat per explicar les diferents tortures que es feien a l’època medieval, amb instruments reals.