Compartint memòries

Compartint Memòries és un Aprenentatge i Servei amb la Fundació Uszheimer on els alumnes de 4t ESO aprenen sobre la malaltia de l’Alzheimer al mateix temps que fan un servei als malalts del centre de dia de la Fundació a Horta.

El projecte ha consistit en quatre sessions a l’aula i tres trobades intergeneracionals al centre de dia d’Horta. El  2 desembre es va fer un acte de comiat a l’ Espai Alchemika de la Biblioteca Caterina Albert on es va presentar una mostra de les obres d’Artteràpia que s’han realitzat conjuntament entre els alumnes i els avis.

En les sessions a l’aula han participat Edurne Iturmendi  coordinadora de la Fundació, Daniel Alcolea  neuròleg de l’hospital S. Pau i els familiars dels avis del centre de dia.

En les trobades intergeneracionals en el centre de dia, els alumnes han conegut als avis realitzant diferents activitats de joc i han fet de periodistes per conèixer la biografia dels avis. Finalment, van fer un taller d’artteràpia amb la col·laboració de Roser Guerra i Isabel López, treballadores del centre.

Aquí podeu veure el vídeo amb un recull d’imatges  d’aquesta experiència tan enriquidora.