Un mes després de començar a l’institut. Records i novetats.

Som a les portes d’encetar tot un seguit d’activitats per tal que futures famílies i alumnes de l’Institut ens coneguin i d’aquesta manera triïn l’ opció del nostre Institut, de l’Institut J.M. Zafra.

Avui volem mostrar-vos un recull del què en pensen els alumnes de 1r d’ESO al mes de començar les classes amb nosaltres.

-Els profes són “majos” (Omar) i es preocupen per tú (Maria). Els profes són bons i t’ajuden (Mònica)

-M’agrada com ens han rebut el primer dia per tal que estiguem més a gust (Marina). Estava molt nerviosa, però he disfrutat molt del meu primer dia a l’Institut (Erica)

-Ha estat un gran encert la convivència de tots els 1rs d’ESO al Montseny (Omar). L’excursió va ser molt divertida, fent activitats molt entretingudes i xules (Iker)

-He retrobat vells amics i companys de l’escola de primària i compartim la mateixa extraescolar, he recuperat una amiga i sóc molt feliç (Luna)