Tancament de curs de “Solidarity Caps”

En el context de la matèria de 2n ESO “Environment at school”, els alumnes van organitzar des de principis de curs la recollida “Solidarity Caps”, taps de plàstic d’envasos per ser reciclats en favor d’una campanya de solidaritat. Aquests taps acostumen a ser de polipropilè, un tipus de plàstic que es recicla molt bé i que degut a la seva recollida neta, tenen un valor econòmic.

El passat dimecres es van lliurar 7 sacs de taps (uns 70 kg) a l’Associació Miradas que Hablan que treballa per ajudar a la investigació de la malaltia genètica Síndrome de la Duplicació MECP2 a través de la Fundació Sant Joan de Deu.

Aquesta Associació va ser impulsada pels pares de l’Aitor, un nen que pateix aquesta malaltia, i que és el protagonista dels cartells que hi ha als dipòsits de recollida del nostre institut.

La col·laboració de tota la comunitat educativa del nostre centre ha permés arribar a final de curs amb aquesta notable quantitat de taps recollits cosa que ha omplert de satisfacció als alumnes de 2n ESO, que setmana a setmana han anat recollint i buidant els dipòsits de taps que hi havia escampats per les aules i passadissos del nostre centre.

Moltes gràcies a tot@s, l’Aitor i els nens que pateixen la malaltia us ho agraeixen.

El curs que ve hi tornem !