La Setmana de la Ciència 2017 al nostre centre

Tríptic Setmana de la Ciència 2017Com cada any per aquestes dates,  la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRI) impulsa i organitza múltiples esdeveniments a Catalunya per divulgar la ciència entre tots els públics. A l’institut JM Zafra, des del Departament de Ciències, ens hem afegit sempre  a aquesta iniciativa i aquest any volem apropar la ciència als nostres alumnes amb diversos actes que tindran com a protagonistes a científiques, divulgadors de ciència, humoristes i fins i tot un mag !. Ells/es tindran la ciència com a  factor comú de les seves explicacions. Desitgem que els nostres alumnes i els professors ho gaudeixin.

Aquí podeu veure el tríptic que hem elaborat  per mostrar el programa Tríptic Setmana de la Ciència 2017