Ja tenim sis sacs de taps!

Aquests taps de plàstic es convertiran en diners per ajudar a la investigació d ‘aquesta malaltia des de l’hospital Sant Joan de Déu.

Ja hem recollit sis sacs però encara ens en falten quatre per aconseguir que els vinguin a buscar. Necesstiem la vostra ajuda !

Porteu els taps al vestíbul del nostre centre on hi ha contenidors per recollir-los. També hi ha contenidors de recollida per totes les aules.

Gràcies als que ens heu ajudat fins ara i als que ens ajudareu a aconseguir l’objectiu!