Setmana de la Ciència 2018, a l’institut

La setmana del 12 al 18 de novembre celebrarem la Setmana de la Ciència al nostre centre.

Aquest any aquesta la celebració tindrà un format diferent ja que serà l’alumnat qui farà Ciència i comunicarà Ciència, recíprocament, als/les altres alumnes.

Els dies 12,13,14 i 15 de novembre, l’alumnat de diferents nivells educatius sortirà de les seves classes per anar a comunicar o fer Ciència per totes les aules de l’institut on hi hagi alumnat.

Cada dia, l’alumnat encarregat tractarà temes de Ciència des de diferents perspectives: des de la més clàssica i experimental, fins a la relacionada amb la literatura.

La col·laboració de tothom garanteix una celebració de la Ciència compartida, rigorosa i interessant.