Primers relats curts electrònics als projectes de 1r d’ESO

A l’estudi basat en projectes de 1r d’ESO s’està fent una biblioteca digital de relats curts, escrits per l’alumnat, amb llibres en format electrònic.

captura1

Pas a pas, les noies i els nois de 1r d’ESO, escriuen i editen els seus llibres, en format digital tipus epub. De moment, els relats curts s’escriuen en parelles d’escriptors/es que, alhora són dissenyadors/es, i editors/es dels seus llibres.

Això significa que cada parella de nois i/o noies escriuen el seu relat, l’editen el millor possible (des de la portada fins a l’ortografia), el transformen en llibre electrònic en un format de codi obert, i el publiquen a la “Biblioteca de relats curts de projectes de 1r d’ESO”, de forma que el posen a l’abast de la resta de companys/es i professorat de l’institut, que els poden llegir amb un programa lector de llibres digitals o “ereader” (com ara el programa Calibre, que podeu obtenir des del lloc de programari recomanat d’aquesta mateixa web de l’institut: premeu aquí)

Us presentem aquí els dos primers relats curts que disposem a la biblioteca, amb la intoducció oral que les parelles d’autores han fet per invitar a la lectura. Com que són els primers, potser trobareu alguns errors o errades que les pròpies autores esmenaran progressivament.

Podeu obtenir els llibres, el programa Calibre, escoltar la introducció de les autores i gaudir de la lectura!

captura-camino-a-la-escuelaCamino a la escuela.

Hecho por Ailin Bacca y Judith Serrano

Introducción:

Libro epub: Camino a la escuela.

captura-quin-embolicQuin embolic!

Fet per Bisila Escolar i Eva Díez

Introducció:

Llibre epub: Quin embolic!