L’associació esportiva Juan Manuel Zafra convoca reunió pel curs 2016 2017

esportpatiBarcelona, 12 de setembre de 2016

Benvolgudes famílies,

L’Associació Esportiva Juan Manuel Zafra convoca el proper dimarts 20 de setembre a les 17.30 hores una reunió informativa a tot l’alumnat de 1r i 2n d’ESO interessat en realitzar activitat esportiva aquest curs 2016-17 que tot just comença.

Durant aquests deu anys s’han format diferents equips de bàsquet i futbol-5 mixtes (nois i noies) en les categories de pre-infantil, infantil, cadet, juvenil, junior i sub-23  els quals han disputat el calendari de competicions que el CEEB (Consell Escolar de l’Esport de Barcelona) ha establert al llarg del curs.

Els dies d’entrenament seran de dilluns a dijous i en 2 franges horàries compreses entre les 17.30/19.00 i les 19.00/20.30 a les instal.lacions de l’institut.

A l’alumnat de 1r Cicle d’ESO (alumnes de 1r i 2n se’ls prioritzarà la primera franja d’entrenament de 17.30/19.00).

Cada equip entrenarà una hora i mitja dos dies a la setmana (o dilluns i dimecres o dimarts i dijous) i els divendres i/o dissabtes hi ha la possibilitat de jugar el partit de competició corresponent segons el calendari que s’estableixi oportunament. En aquest cas, els horaris són a confirmar a partir d’octubre de 2016.

Aquesta activitat comportarà una quota mensual de 30€.

Hi ha la possibilitat de sol·licitar beques que gestiona la nostra entitat Xino-Xano un cop inscrits a l’activitat al setembre.

Si els vostres fills i filles estan interessats/des en fer pràctica esportiva, recordeu:

Proper dimarts 20 de setembre a les 17.30 (Gimnàs de l’Institut).

La reunió és per a l’alumnat

En aquesta reunió informativa es lliurarà a tot l’alumnat assistent els documents d’inscripció i tota la informació referent a horaris d’entrenament i normativa.

Atentament,

Enric Bastida i Milián