Activitat del programa TEI

Ahir es va realitzar la segona activitat conjunta del TEI.

El TEI és un programa de Tutoria Entre Iguals que es realitza amb els cursos de primer i tercer d’ESO. Els principals objectius del programa són millorar la integració escolar i treballar per una cultura de l’escola inclusiva i integradora a partir de desenvolupar i potenciar les relacions entre iguals. L’alumnat de tercer actua com a tutor de forma voluntària dels alumnes de primer. Aquesta tutoria es realitza després de rebre una formació sobre les característiques de la seva tasca i la relació que tenen amb la millora del clima de convivència i la prevenció de situacions d’assetjament escolar.

Els objectius de la sessió van ésser conèixer-se més entre ells per establir llaços de companyonia, de respecte i de suport; enfortir l’atenció i escoltar amb empatia i;  gaudir d’una bona estona tots junts.

Al final de l’activitat es van lliurar els nomenaments i els carnets de tutor a l’alumnat de tercer d’ESO i díptics informatius a tots els participants.

img03

img04