Equip de redacció 2018-19

Enguany hem iniciat l’activitat de revista amb noves incorporacions de 1r i 2n d’ESO. Formen part de l’equip de redacció tres alumnes de 2n i sis de 1r els quals es troben cada dimarts de 15:30 a 16:30 amb la coordinadora de Zafra News. A la foto els podeu veure en plena activitat. Ja han començat les entrevistes i diferents reportatges que aniran publicant a mesura que estiguin llestos.

Una novetat d’aquest curs és la total integració de Zafra News al format de pàgina web actual de l’institut. De tota manera podeu accedir al material publicat anteriorment a través d’aquest enllaç.

D’altra banda, comptem amb la col·laboració esporàdica d’alumnat d’altres cursos, a vegades no presencial, via correu electrònic. Esperem que, com sempre, gaudiu de la revista.