(Sis anys no són res!) Celebració de comiat de 2n de batxillerat.

Porta de façana Rogent dibuixada amb rètols p3Benvolgudes famílies.

El proper dimarts 16 de maig de 2017, celebrarem el comiat de l’alumnat que aquest curs acaba els seus estudis de 2n de batxillerat, i la seva etapa acadèmica a l’institut.

En molts dels casos la comunitat educativa de l’institut ha viscut, amb els vostres fills i filles, un període de 6 anys que ha estat important per a tots nosaltres.

Volem fer una celebració de comiat que tanqui molt positivament aquest intens i essencial període formatiu i educatiu d’aquesta generació de noies i nois que ara surt de l’institut.

Des de les tutories acadèmiques, i amb la implicació de l’alumnat de 2n de batxillerat, es prepara amb alegria i intensitat aquesta celebració, a la que volem invitar-vos encaridament.

La celebració començarà a les 18 hores, a la sala d’actes de l’institut, i tindrà una durada aproximada de 90 minuts. Després, l’alumnat organitza un sopar a un lloc exterior a l’institut, per acabar d’arrodonir la celebració.

Per tal de garantir la major comoditat de tothom, necessitem saber quantes persones de cada família assistiran a la celebració. Us demanem que el amb els vostres fills i filles i que ells i elles ens el comuniquin.

Us hi esperem. Rebeu una salutació ben cordial.