Auca visual sobre Joan Vinyoli, per 1r de batxillerat.

Els alumnes de 1r de Batxillerat humanístic han fet una auca sobre el poeta Joan Vinyoli.

Una auca és un conjunt de petites estampes acompanyades cadascuna d’una llegenda, disposades generalment en un sol full de paper, que fan referència als diferents episodis d’una biografia, d’una història, d’una efemèride, d’un tema, etc, la tradició vol que se’n facin 24 o 28. En el cas de l’auca realitzada pels alumnes de 1r de Batxillerat humanístic l’auca és una biografia de Joan Vinyoli.

Com a totes les auques la característica cabdal és el fet que la llegenda al peu de l’estampa o vinyeta és escrita en vers. No s’ha de confondre amb el còmic, ja que el text d’aquest, no està condicionat per la mètrica i la rima.

L’auca l’han realitzat: Albert Cabello, Carla Callisaya, Janet Haro i Paula Lorca.