Trobada de primavera, amb famílies, de projectes de 1r d’ESO

Dimarts 10 d’abril de 2018, a les 18 hores: Trobada de famílies, professorat i alumnat per compartir alguns dels aprenentatges fets fins ara a Projectes 1r ESO i també per compartir alguns plats cuinats amb productes vegetals.

Carta de convoctòria de la coordinació de 1r d’ESO:

Benvolgudes famílies,

Suposem que ja fa dies els vostres fills/es us estan parlant d’una possible trobada de famílies, professorat i alumnat per compartir alguns dels aprenentatges fets fins ara a les matèries de Projectes 1r ESO i també per compartir alguns plats cuinats amb productes vegetals.

El motiu de l’apartat gastronòmic és que aquests dies estem treballant en el projecte “Les plantes que mengem”, i hem estat cultivant faveres al nostre hort urbà que ara ja estan en plena producció de faves i ja estan a punt de ser cuinades.

Aquesta trobada es farà el proper dimarts dia 10 d’abril, de les 18 a 19 hores, a la Sala d’Actes de l’institut.

De 18 a 18,30 els alumnes estaran distribuïts en grups d’experts i en estands on podran explicar algunes de les competències i habilitats adquirides durant aquest curs.

De 18,30 a 19 h. farem una exposició i tast de plats cuinats amb productes vegetals. Per aquest motiu us demanem la vostra colaboració per portar plats cuinats que continguin algun tipus de plantes. Ens agradaria molt veure-hi representades algunes de les cultures diverses que tenim al nostre centre !

Aquí, a l’institut, hi haurà estris per servir els menjars (plats, coberts, tovallons, etc.) i begudes.

Si pot ser, us demanem d’escriure al costat del plat cuinat, en un full, la seva composició per evitar possibles al·lèrgies o inapetències.

Estem segurs que pot resultar una trobada molt divertida i profitosa per a tots !!

Moltes gràcies per la vostra futura assistència
Atentament,

Coordinació de 1r ESO