Matriculació per al curs 2021-22

El període de matriculació per al curs 2021-22 serà del 14 al 18 de juny per a primer d’ESO i del 28 de juny al 2 de juliol per a segon, tercer i quart d’ESO.

Aquest any, per motius de seguretat, l’haureu de formalitzar de manera telemàtica. En el cas que necessiteu fer-la presencialment, haureu de contactar amb nosaltres per demanar cita prèvia.

Un cop us comuniquem que el vostre fill/filla ha estat admès, heu de emplenar la corresponent documentació, escanejar-la i enviar-la al correu de l’Institut (a8054848@xtec.cat) indicant el nom i cognoms del vostre fill/filla:

· Documentació per matricular els alumnes de 1er d’ESO.

· Documentació per matricular els alumnes de 2on d’ESO.

· Documentació per matricular els alumnes de 3er i 4art d’ESO.

Tan bon punt revisem la documentació us enviarem la confirmació de matrícula.

Informació sobre el projecte de reutilització de llibres de text de l’AMPA:

· Presentació de l’AMPA.

· Informació del projecte de reciclatge dels llibres de text.

· Carta de compromís de les famílies.