Menjador escolar

A l’institut disposem de servei de menjador escolar els Dilluns, Dimarts i Dijous de 13:00h a 14:30h amb l’empresa VALORS IPP. Disposem de cuina pròpia amb els millors productes frescos, de proximitat i ecològics inclosos al nostre menú així com totes les derivacions tenint en compte al·lèrgies, intoleràncies, opcions religioses o indisposicions temporals.

La nostra coordinadora de Temps de Migdia i de gestions econòmiques i d’inscripcions és la Raquel Castells.

CONTACTE
Telèfon: 654 339 678
E-Mail: rcastells@somvalors.com

L’horari d’atenció telefònica és de 10h a 11.30h

Podem avisar per whatsapp si heu de fer servir el servei de menjador esporàdicament, sempre abans de les 9.30h del mateix dia que es queda a dinar. Posant nom i cognoms del nen o nena i el curs.

Degut la situació actual del COVID-19, i com hem d’evitar al màxim l’entrada a l’escola l’atenció a les famílies  queda anul.lada. En cas de trobar-nos per alguna gestió es farà amb cita prèvia.

Enllaç per fer la inscripció:
Si heu de fer algún canvi després de la inscripció, m’ho haureu de notoficar a mi per e-mail.

S’ha de fer la inscripció encara que feu servir el menjador de manera esporàdica perquè tot ha d’anar domiciliat. Els esporàdics es cobraran el mes següent i es passarà el rebut pel banc.

Aquí us adjuntem un document amb tota la informació i horaris.