Necessitem el teu suport!

Benvolguts/des,
Us informem que del 10 al 20 de juny, ambdós inclosos, tindrà lloc la fase final de votació dels projectes dels Pressupostos participatius de Barcelona. Per participar en aquesta votació, és necessari estar empadronat/da a la ciutat de Barcelona i tenir més de 14 anys.

Atès que cal votar un mínim de 2 projectes del districte per tal que el vot sigui vàlid, us recomanem que opteu pels següents:

El projecte presentat per l’Escola correspon a la Reforma dels Vestidors del Gimnàs:
Vota per reformar els vestidors del gimnàs.

El projecte presentat per l’AMPA de l’Escola de Bosc conjuntament amb l’AFA de l’Escola Tres Pins és el de Millorem els Entorns de la Muntanya i l’Equilibri Ecològic i Arreglem els Camins:
Vota per millorar l’entorn dels dos centres.

La votació serà digital i el vot es podrà emetre de forma senzilla a través de qualsevol dispositiu electrònic: mòbil, tablet, ordinador, etc. També podeu votar presencialment en horari de tarda:
· Seu del Districte de Sants-Montjuïc (c/ Creu Coberta, 104, Sala Cadires Vermelles)
· Centre Cívic el Sortidor (Pl. del Sortidor, 12, Pati)

Addicionalment, el dia 18 de juny, de 14 a 16 hores, davant l’Escola de Bosc de Montjuïc hi haurà un punt de suport mòbil per ajudar-vos a fer la votació.

Moltes gràcies a totes i tots per la vostra col.laboració!!!!

Equips Directius Escola de Bosc de Montjuïc i Institut de secundària Bosc de Montjuïc.
AMPA Escola de Bosc de Montjuïc i AFA Escola Tres Pins.