Joves mediadors/es culturals

El passat diumenge 8 de maig els alumnes de 3r de l’Institut Bosc de Montjuïc va presentar el seu projecte D’aprenentatge Servei Comunitari en col.laboració amb el Castell de Montjuïc. Les famílies i els visitants del Castell van tenir l’oportunitat de gaudir de tots els treballs realitzats ( murals, impressions 3D, creacions artísitques, etc).
Durant aquesta jornada l’alumnat es va conventir en agents divulgadors i mediadors del patrimoni del Castell, a la vegada que realitzaben un servei a la comunitat de difusió i reflexió entre el Castell de Montjuïc i la ciutadania.