Projecte decidim: ja podeu votar

Des del dia 1 de juny fins el dia 15 de juny els alumnes del centre podran escollir el llibre preferit per a la biblioteca. Segueix llegint per saber com votar:

• Comprova que vas rebre un correu amb una invitació (enllaç) per unir-te la plataforma. Accedint a través d’aquest enllaç podràs definir la contrasenya d’usuari (recorda que l’usuari és el teu compte de correu del centre).
  • Amb el compte d’usuari i la contrasenya deuries poder accedir a la plataforma sense cap problema. L’accés es troba a la part superior dreta: entra.
  • Si has pogut entrar veuràs el missatge: sessió iniciada correctament. Ara fes clic al botó Participa que trobaràs en la part central de la pàgina.
  • En la nova pàgina veuràs que tan sols apareix un únic procés (i les dates entre les quals està actiu). Selecciona’l amb el botó inferior.
  • Ara apareixeràs en una pàgina que explica què es decideix en aquest procés de consulta, si vols procedir a la votació hauràs d’anar a l’enllaç Tria dels llibres proposatsque apareix a la part superior.
  • Si ho has fet tot correctament deuries poder veure la llista amb els llibres i un checkbox associat a cada títol. Atenció: pots triar tants llibres com vulgues però el primer que marques serà el que tinga més importància. És a dir, pots establir un ordre segons les teves preferències. Recorda acceptar els termes i condicions abans d’enviar els resultats.

Si tens dubtes o problemes en qualsevol part posa’t en contacte amb els gestors de la plataforma a través del correu decidim@insboscmontjuic.com i comenta la situació. Et recomanem aportar una captura de pantalla si es tracta d’una incidència.