Avançament del projecte Monestir de Pedralbes

Aquests últims mesos l’alumnat de 2n A hem continuat treballant el Monestir de Pedralbes des de la perspectiva de gènere amb l’objectiu de fer un documental del Monestir de Pedralbes a l’edat mitjana. En ell tractem diferents temes: les dones medievals (sobretot l’Elisenda de Montcada), alimentació, medicina, peste negra, vida quotidiana… Aquest reportatge l’hem fet amb molt de treball i esforç i ara ja estem arribant al final i estem acabant d’editar-lo. El podreu veure a partir del dia 31 de maig a la web de l’Institut i a la web del Monestir de Pedralbes. Aquí us deixem el trailer com avançament del què podreu veure el 31 de maig. No us ho perdeu!
Us deixem també el vídeo que han fet desde Patrimonía’m col·leccions per explicar el nostre projecte.

Alumnat 2nA