Mirades compartides al Jardí Botànic Històric

El passat 19 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va tenir ocasió de mostrar a les seves famílies un espai molt especial i amagat com és el JBH. El projecte Mirades compartides al Jardí Botánic Històric neix de la col.laboració amb el Museu de Ciències Natural de Barcelona.

L’alumnat va descobrir les múltiples mirades del jardí: el seu context històric, la peculiaritat de la seva vegetació tant mediterrània com eurosiberiana degut a la major humitat i a una temperatura 4ºC inferior respecte de la ciutat. També van transmetre la necessitat d’observar i escoltar les diferents espècies animals presents al jardí ( eriçons, ocells, invertebrats, amfibis, ratpenats) en un ambient molt relaxant.

La jornada va ser molt agradable i tothom hem gaudit del benestar emocional que suposa passejar per un jardí que es troba molt bé de salut i ajuda als ciutadans a reduir l’estrès.