TTP3_Cinema en curs

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO ha participat aquest curs en el projecte educatiu Cinema en curs materialitzat al film “Les Ones ressonen”. Aquí està el resultat:

Els objectius principals d’aquest projecte són propiciar el descobriment per part de l’alumnat del cinema entès com a art, creació i cultura i desenvolupar les potències pedagògiques de la creació cinematogràfica en el context educatiu.

En aquest sentit, per arribar a aquests objectius s’han fet tallers conduïts per la cineasta Raquel Cors, entrades al diari del web de Cinema en Curs més la filmació de seqüències.

Finalment els nostres alumnes han presentat el seu film  ‘Les ones ressonen’ al Teatre Principal. dins de la jornada ‘Fem Cine!’, en la qual també es projectava una selecció de curts del Festival Filmets i posteriorment a la Filmoteca de Catalunya.

El resultat de tot plegat, una gran feina amb un resultat excel·lent que continuarà el proper curs.