Entrega dels “bock and rolls”

Si us pregunteu que és un “bock and roll”, és un tipus d’embolcall  que serveix per guardar l’entrepà substituïnt el paper d’ alumini.  Aquests són els alumnes del batxillerat artístic que han participat en la creació de campanyes publicitàries, audiovisuals i gràfiques. Des de la seva creativitat, i treball, han aportat una petita empenta per a la conscienciació ecològica. En aquesta foto veiem alguns dels alumnes amb aquest premi que s’ha aconseguit gràcies a la coordinació de l’escola verda. A sota us adjuntem dos vídeos, on podreu veure alguns dels spots.

Els que teniu aquí enllaçats al youtube  pertanyen a Irene Revilla: Spot Irene Revilla.  i Geohancy Lizarazo:  Geohancy Lizarazo

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *