JORNADA DE PORTES OBERTES
Batxillerat

MODALITAT PRESENCIAL: DIMARTS 20 d’ABRIL 16 h
Cita prèvia al telèfon 977667082 (fins al 19 d’ABRIL)

PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT 2021-2022

Alumnat de nou ingrés al centre i alumnat del centre interessat en la modalitat d’Arts

Dates: de l’11 al 17 de maig
Només en format telemàtic

MATRÍCULA D’ESO 2021-2022
Del 14 al 18 de juny

OBJECTIU: LA IGUALTAT

Diferents alumnes de tercer d’ESO han participat  avui,  8 de març,  en un taller de plàstica commemoratiu del dia de la dona treballadora. L’exposició està distribuïda en diferents espais del centre i es podrà veure al llarg del curs.

Entrega de 4 ordinadors

Us comuniquem que divendres de la setmana passada l’ AFA de l’institut Baix Penedès, a través de La Ballaruga, va fer entrega de 4 ordinadors al projecte Fem Pinya del Vendrell, per a la cessió a joves del vostre centre que no en tenen.    Aquests 4 ordinadors… Llegeix més»

Exposició davant els laboratoris

L’exposició que veureu en aquest institut us vol mostrar algunes fotografies premiades amb la temàtica de l’ecologia i guardonades en prestigiosos concursos.
Aquí veureu una breu selecció d’algunes fotos que fan prendre consciència sobre un fet dramàtic… i potser irreversible: l’esgotament dels espais i recursos… Llegeix més»