Sortida alumnes de francès

El divendres 24 de gener els alumnes de francès van anar a Sitges per veure la pel.lícula “Première année” en versió original al cinema El Retiro. Ens va fer molt bon dia i els alumnes s’ho van passar molt bé!

Competències bàsiques

Els dies 13 i 14 de febrer els alumnes de 4t d’ESO de tot Catalunya han realitzat les proves de Competències bàsiques. Aquests van fer el 1r dia proves d’anglès, matemàtiques i català. El segon dia de científiques tecnològiques i castellà.

Copa Cangur

El passat dijous 30 de gener, 21 alumnes (3 de 1r d’ESO, 6 de 2n i 12 de 3r) van participar a la Copa Cangur. Van formar 3 equips i un d’ells va quedar en 2a posició.

Cultura audiovisual 1r BAT

Aquests són alguns dels fantàstics treballs de fotografia fets pels alumnes de l’optativa de cultura audiovisual de primer de batxillerat.
A partir de les localitzacions fetes en els espais del nostre institut, s’han fet aquests muntatges utilitzant la fotografia i la doble exposició. Com podreu… Llegeix més»

Llibres de text curs 2019-20

La feina d’estiu està adreçada als alumnes que no han assolit les competències bàsiques en alguna assignatura. Tot i que pot servir com a repàs pels alumnes que les han assolit. Cada departament/seminari ha preparat uns dossiers que han d’entregar-se al professor/a de la… Llegeix més»