AFA

QUI SOM?

L’AFA és l’ òrgan de participació de les famílies a l’Institut.

Com a Associació de Famílies som una entitat, sense ànim de lucre, formada per mares, pares i tutors legals dels alumnes de l’INSTITUT BAIX PENEDÈS del Vendrell. Som una Associació oberta a totes les famílies de l’Institut i a les seves propostes.

La nostra finalitat és promocionar la  coordinació, relació i participació de les famílies amb l’Institut, el barri i la Comunitat Educativa en general.

QUÈ FEM?
  • Donem suport a l’institut (econòmic, humà i/o logístic).
  • Representem a les famílies de l’escola al consell escolar.
  • Gestionem serveis per a les famílies sòcies:
    • Servei de reutilització de llibres, quan és necessari.
    • Propostes d’extraescolars.
  • Col·laborem en projectes socioeducatius municipals per a joves en risc d’exclusió social: Reforç educatiu i Projecte: “Dinem en família”
  • Formem part de La Ballaruga,
  • Formem part del Pla Educatiu d’Entorn.
  • Treballem en la prevenció del del bullying.
ON DESTINEM LES QUOTES DE FAMÍLIES SÒCIES?
  • Obsequiem amb un pendrive com a un regal de benvinguda a cada família sòcia.
  • Potenciem la cultura: Per Sant Jordi  obsequiem amb un val de 10€ per nen/a o 15€ per famílies amb dos o més nens/es a l’institut, a bescanviar a les llibreries del Vendrell o en la programació de teatre del TAG  o  musical de l’Auditori de l’Escola de Música o de l’Auditori Pau Casals de Sant Salvador.
  • Descompte de 5€/nen soci/curs en una excursió cultural obligatòria.
  • Us facilitem el Carnet Únic, que us ofereix descomptes interessants als començos del Vendrell i comarca.
  • Col·laborem i proposem millores en les instal·lacions i/o espais de l’Institut.
COMPTEM AMB VOSALTRES…

Qualsevol iniciativa que pugui engegar l’AFA necessita del voluntariat per a fer-la possible. Per aquesta raó, des d’aquí volem encoratjar-vos a participar de les activitats que fem, ja sigui venint a les assemblees de la Junta i/o fent-nos arribar les vostres propostes a través de les xarxes socials o telèfon/@ de contacte de l’AFA: per a donar el vostre punt de vista, fer propostes o oferir el vostre ajut i col·laboració. Aquesta col·laboració pot ser indefinida o puntual. No existeix cap obligació vinculant; l’únic compromís es oferir una feina ben feta i amb sentit d’equip, en benefici dels alumnes.

POTS SER PART ACTIVA DE L’AFA:

• A la junta aportant la teva opinió, treball i amb vot actiu en la presa de decisions.
  • Col·laborant amb el vostre treball i esforç puntualment en qualsevol de les activitats que s’organitzin.
  • Amb la teva quota de família sòcia.

FER-TE SOCI/A NOMÉS SUPOSA 20€/ANY PER FAMÍLIA I PERMET QUE TOT AIXÒ SIGUI POSSIBLE.

PER FER-TE SOCI NOMÉS CAL OMPLIR AQUEST FORMULARI I FER L’INGRÉS DE LA QUOTA:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfMUIucFiEUdLGYn_q7gAQpBFVilQAGpSm8KqBF7YM5AjHuuw/viewform

afainsbaixpenedes@gmail.com