Bones Festes i Bon Any 2020!

Benvolgudes famílies,
ens posem en contacte amb vosaltres per recordar-vos que demà divendres dia 20 de desembre finalitzem les classes a les 13,30h.
Aquest primer trimestre, ha sigut intens i ple d’il·lusió on hem pogut gaudir de l’aprenentatge dels nostres alumnes.
Després d’aquestes festes continuarem treballant  perquè els alumnes de l’institut Baix a mar siguin persones solidàries, tolerants, sensibles al món que els envolta i  amb compromís pels valors democràtics, per l’entorn i per la diversitat.
Desitjant que continuem fent créixer junts els vostres fills i filles aprofitem per desitjar-vos unes Bones Festes i una molt bona entrada d’any tot compartint un poema de la Joana Raspall:
Si aquesta nit sents una remor estranya
que, no saps com, t’obliga a mirar el cel,
i enyores gust de mel
i tens desig d’una pau que no enganya…
és que a través dels aires de la nit
t’arriba aquell ressò de l’Establia
de quan l’Infant naixia
i s’elevava un càntic d’infinit.
Si ja no saps sentir-te pastoret,
ni aturar-te a entendre el bell missatge,
almenys, tingues coratge
de seguir el teu camí amb el cor net.
Institut Baix a mar

Els alumnes de 4t d’ESO s’orienten professionalment en el projecte del 1r trimestre

Escrit per Gisèle Cartró

Els horaris de l’institut van ser una mica peculiars fa unes setmanes, perquè els alumnes de primer i segon de batxillerat estaven realitzant els famosos exàmens trimestrals. Mentrestant, tots els cursos de l’ESO van estar fent projectes d’una setmana de duració.
Vols conèixer… Llegeix més»

“Ara només guarnim el pont de la Llibertat per Carnaval”. Entrevista a veïnes històriques del barri de Mar

Escrit per Trinitat Gilbert

Entrevista a les veïnes del barri de Mar Pilar Benito, Àngela Bravo, Lídia Benages, Núria Simon i Montserrat Soriano