Benvinguts a l’Institut Baix a mar!

XXI Festa per una societat inclusiva

L’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques de 2n d’ESO participarà en la XXI Festa per una societat inclusiva que tindrà lloc a Sant Pere de Ribes el dissabte 18 de maig a les 18:00.
Al llarg del curs aquest alumnat ha treballat de la mà de talleristes del grup del teatre El To, en el marc programa… Llegeix més»

La Mediació

Des de l’optativa de mediació de 3r ESO l’alumnat ha elaborat una infografia per tal d’explicar què és la mediació a tota la comunitat educativa. Us deixem una mostra del resultat. la Mediacio

Aules Estudi

Amb l’objectiu de proporcionar als ciutadans i ciutadanes del nostre municipi, un espai idoni on poder estudiar, l’Institut Municipal d’Educació i Treball, juntament amb la Regidoria de Cultura, ofereixen el servei d’AULES ESTUDI.
Podeu trobar la informació a la nostra web: https://www.imet.cat/aules_estudi

Inici convocatòria ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,
Us informem que el Consell Comarcal del Garraf obre la convocatòria per demanar ajuts individuals de menjador escolar, servei de transport escolar i ajuts individuals de desplaçament pel curs 2024-2025.
Termini per presentar les sol·licituds:
La convocatòria d’accés als ajuts de menjador escolar queda oberta durant tot el curs escolar.

S’obre un primer… Llegeix més»