Benvinguts a l’Institut Baix a mar

Estem actualitzant la pàgina web del centre. Disculpeu les molèsties.

Gràcies!

Nou horari Secretaria

A partir del mes d’octubre l’horari d’atenció al públic de la secretaria del centre és de dilluns a divendres de 9h a 13h i els dimarts de 16h a 18h.

Jornada de protesta, 1 d’Octubre

Benvolgudes famílies i benvolguts alumnes,
Els representants d’alumnes del centre s’han adreçat a la direcció per tal de comunicar la proposta d’adherir-se el proper dilluns dia 1 d’octubre de 2018 a la jornada de prostesta que ha convocat el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i… Llegeix més»

REUNIÓ FAMÍLIES INICI DE CURS

Benvolgudes famíles,
com ja sabeu, el proper dimarts 25 de setembre a les 18h farem la reunió de pares d’inici de curs per tots els cursos d’ESO i Batxillerat.
Recordar-vos que l’assistència a la reunió és molt important, ja que ens permet emprendre un treball compartit entre… Llegeix més»

REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO

Benvolguts i benvolgudes,
Us donem la benvinguda com a famílies de 1r d’ESO de l’Institut Baix a mar i aprofitem per convocar-vos el dimecres 5 de setembre  a la primera reunió del curs 2018-2019 on us donarem tota la informació sobre el funcionament, l’organització i la gestió del centre i us… Llegeix més»