Què vaig aprendre del projecte del Mar Meditarri?

Escrit per l’alumne de 1r d’ESO Bernat Forgas

• En aquest projecte, hem après molts aspectes del coneixement en general, però en concret la importància del mar Mediterrani.
  • En cada grup del projecte, hem desenvolupat els temes escollits per exposar-los davant les famílies, circumstància que fèiem l’últim dia d’investigació. Per exemple, els meus companys i jo (dins de la temàtica de ciències socials) vam escollir investigar sobre els grecs i els romans en l’àmbit del mar Mediterrani.
  • Aquest projecte ens ha servit per aprendre a exposar davant del públic, perquè així millorem la nostra expressió oral. També ens ha ajudat a no tenir vergonya a parlar davant de gent.
  • Durant el treball també hem sabut estudiar més bé en grup, o sigui hem aconseguit coordinar-nos entre nosaltres.
  • I, per acabar, hem après a conviure amb altres companys de l’institut i a relacionar-nos -hi, perquè ens vam intercanviar de classes. Aquesta idea dels tutors va estar bé perquè així, quan treballem amb altres companys desenvolupem altres capacitats, com ara adaptar-te al que els altres diuen, saber-ho discutir, comprendre i acceptar.