Els alumnes de 4t d’ESO s’orienten professionalment en el projecte del 1r trimestre

Escrit per Gisèle Cartró

Els horaris de l’institut van ser una mica peculiars fa unes setmanes, perquè els alumnes de primer i segon de batxillerat estaven realitzant els famosos exàmens trimestrals. Mentrestant, tots els cursos de l’ESO van estar fent projectes d’una setmana de duració.

Vols conèixer en quin projecte van estar treballant els alumnes de quart? Entrevistem a la Cristina López, Arnau Álvarez i finalment a en Iker Asensio. Escoltem-los!