Matrícula 2n de Batxillerat 2023-2024

2n de BATXILLERAT

ALUMNAT NOU AL CENTRE

La matrícula es farà de forma presencial del dijous 22 al dilluns 3 de juliol de 9h a 14h i el dimarts 27 de 15:30h a 17:30h.

L’alumnat nou al centre que necessiti ajuda en la tria d’optatives, pot vindre  i el professorat l’ajudarà.

Abans de lliurar la documentació, cal que feu els passos següents:

1. Només alumnat nou al centre: Omplir la fitxa de l’alumne accedint al següent formulari. CLICA AQUÍ.
  2. Omplir el formulari de la tria de matèries de modalitat i d’optatives que trobareu en el següent enllaç. CLICA AQUÍ. Podeu consultar l’estructura de centre en el següent document. CLICA AQUÍ.
  3. Descarregar els següents documents i dur-los impresos, degudament emplenats i signats en el moment de la matrícula:
    1. Carta de compromís educatiu.
    2. Autorització de sortides dins del municipi 23-24.
    3. Autorització relativa als alumnes majors de 14 anys. Ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren.
    4. Autorització relativa als alumnes majors de 14 anys: ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula.
    5. Autorització relativa als alumnes majors d’edat. ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula.
    6. Autorització d’ús d’imatges d’alumnes majors de 14 anys.
    7. Autorització de la publicació de treballs d’alumnes menors d’edat.
    8. Normativa d’ús de les eines digitals.
    9. Si excepcionalment no podeu descarregar i imprimir els documents, us els facilitarem en el centre.

4. Realitzar el pagament de la quota seguint les instruccions que trobareu al següent enllaç: CLICA AQUÍ.

5. Lliurar la següent documentació:

1. Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l’alumne/a.
    2. Fotocòpia dels DNI del pare i de la mare.
    3. Fotocòpia de la targeta d’identificació sanitària (TIS) de l’alumne/a.
    4. Fotocòpia del llibre de família.
    5. Fotocòpia del carnet de vacunacions. Si no ha estat vacunat, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
    6. Comprovant de pagament de la quota de matrícula.
    7. Expedient acadèmic 1r Batxillerat.
    8. Tots els documents del punt 3.