Matrícula 1r d’ESO 2024-2025

La matrícula es farà de forma presencial entre el 18 i el 26 de juny.

Horari: matins de dilluns a divendres de 9h a 14h i tardes del dimarts de 15:30h a 17:30h.

Abans de lliurar la documentació cal que feu els següents passos:

1. Omplir la fitxa de l’alumne/a accedint al següent formulari. CLICA AQUÍ.
  2. Adjuntar una foto carnet de l’alumne/a a través del següent formulari. CLICA AQUÍ
  3. Llegir la informació sobre les optatives i omplir el formulari de la tria d’optatives que trobareu en el següent enllaç.
  4. Realitzar el pagament de la quota seguint les instruccions que trobareu en el següent enllaç:
  5. Descarregar els següents documents i dur-los impresos, degudament emplenats i signats en el moment de la matrícula:
    1. Carta de compromís educatiu.
    2. Autorització de sortides dins del municipi 23-24.
    3. Autorització d’ús d’imatges d’alumnes menors d’edat.
    4. Autorització relativa als alumnes menors de 14 anys: ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren.
    5. Autorització relativa als alumnes menors de 14 anys: ús de serveis i recursos digitals a Internet per treballar a l’aula.
    6. Normativa d’ús de les eines digitals.
    7. Autorització de publicació de treballs i creacions.

Si excepcionalment no podeu descarregar i imprimir els documents, us els facilitarem en el centre.

6. Lliurar la següent documentació. Caldrà mostrar els originals en el moment de la matrícula.

• Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l’alumne/a.
    • Fotocòpia dels DNI del pare i de la mare.
    • Fotocòpia de la targeta d’identificació sanitària (TIS) de l’alumne/a.
    • Fotocòpia del llibre de família.
    • Fotocòpia del carnet de vacunacions. Si no ha estat vacunat, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
    • Comprovant de pagament de la quota de matrícula.
    • Tots els documents del punt 5.