Jornades d’Inclusió IV
Hola a tothom! Avui us volem fer un post sobre les Jornades d’Inclusió que realitzem al nostre institut a l’alumnat de 2n d’ESO. La 4a edició es va realitzar el passat dimecres 28 de febrer. El cartell guanyador de les jornades, va ser un dels escollits entre tots els que van dissenyar i crear l’alumnat […]
Jornades d’Inclusió IV Llegeix més »












