Sortida de la tardor

Hola, com esteu?

En el post d’avui, us explicarem les sortides de la tardor que vam fer els alumnes de 3r i 4t, des de la nostra experiència viscuda.

Hola, sóc l’ Aitor i estic acompanyat del meu super gran amic Daniel. Avui us explicarem què vam fer el dia 31 d’octubre.

Aquell dia vam anar amb la nostra classe, 3r B, de l’institut Alt Foix situat a Torrelles de Foix a les fonts de les Dous.

Els noms dels professors i professores que ens acompanyen són: Araceli Soto, Josep Badell, Joan Romaní, Maria Igualada. En aquesta excursió vam fer jocs, ens va semblar una excursió molt divertida i molt important per conèixer-nos entre nosaltres.

El que ens va agradar més de l’excursió va ser la cascada perquè era molt bonica i l’aigua era molt clara.

Hola, som l’Issac i el Jordi del grup 4t B, i nosaltres us parlarem de la nostra sortida. Vam anar al Santuari de la Mare de Déu de Foix, que es troba a una muntanya prop de Can Coral. Vam anar quasi tot 4t i de professors que ens van acompanyar, van ser: Carles, Roser, Armonia, Eloi, Jordi i Esther.

El camí va ser llarg i cansat si no estàs mentalitzat, però el paisatge era molt bonic. Quan vam arribar, vam anar per veure el santuari per dins i vam fer parada per esmorzar. Jo, Issac, em vaig emportar unes pedres molt boniques que brillaven.

Si esteu entrenats per caminar, i us agrada fer rutes a la muntanya, us recomanem aquestes excursions.

Estarem pendents de contestar els vostres comentaris!

1. Santiago

Quines rutes tan interessants! Jo vaig anar amb l’alumnat de 1r d’ESO fins a Guardiola de Font-Rubí. També va estar molt bé, un paisatge molt bonic. Potser algun dia intento aquestes rutes que heu fet vosaltres.

2. Ariadna

Ostres, devia ser ben bonic poder veure la imatge de la cascada! Quin dia més interessant que expliqueu! 🙂
    Nosaltres amb els de primer vam poder gaudir d’una vista preciosa de vinyes!

3. Eva

Amb la vostra descripció de les rutes és difícil no engrescar-se i planificar una ruta per gaudir dels colors de la natura en aquests dies de tardor. Ja sento la fressa de l’aigua de la cascada i l’olor a bosc!