Diverses informacions d’interès

Podeu consultar diverses informacions d’interès al menú “informació/impresos” del web del nostre centre, situat a la part superior dreta de la portada:

• Pla d’organització del curs 20/21
  • Rutes de transport
  • Informació sobre beques i ajuts
  • Llista de llibres de 20/21
  • Informació sobre socialització de llibres de text

Reunions d’inici de curs

La restricció de reunions per a grups superiors a 10 persones, recentment publicada, ens ha afectat de forma molt directa en les reunions inicials que teníem previstes amb les famílies.
En el cas de 1r d’ESO, farem reunions presencials, en grups de 10 persones, el dilluns… Llegeix més»

Informació portes (obertes) tancades

A causa del tancament dels centres educatius per la covid-19, enguany no podem dur a terme la jornada de Portes obertes i Fira de projectes. Atès que només es pot obrir per als tràmits administratius de preinscripció, no serà possible fer visites al nostre centre.
Per això, hem… Llegeix més»

ORIENTA’T en el confinament

Des del departament d’orientació de l’Institut Alt Foix ens envien aquestes recomanacions per viure millor els dies de confinament.
Inclou les adreces de correu de les psicopedagogues per si necessiteu posar-vos en contacte amb elles!

Organització dels propers dies

Us informem de diversos aspectes relacionats amb l’organització de les activitats del centre per als propers dies.

El professorat està oferint activitats alternatives per a l’alumnat, però amb un tractament diferenciat per al Batxillerat i per a l’ESO:

• per a l’alumnat de batxillerat la comunicació es… Llegeix més»

Xarxes Socials

Instragram, Twitter, Facebook o Telegram són només algunes de les xarxes socials que l’Institut Alt Foix fa servir per tal de comunicar-se millor amb l’alumnat o les famílies a més de poder seguir totes les activitats actualitzades.

A Instagram, tenim més de 280 post i… Llegeix més»

Central Nuclear “Vandellòs I”

Dimecres 27 l’alumnat de 1r de batxillerat de l’Institut Alt Foix via visitar la central nuclear “Vandellòs I” (L’Hospitalet de l’Infant) que es troba en fase de desmantellament.

Vandellòs I es va construir el 1967 i va començar a produir electricitat a partir del 1972 amb una potència elèctrica de 480MWe, gestionada per l’empresa Hispano-Francesa… Llegeix més»

Projecte mòbil

Quant de temps passes a l’Instagram & Facebook? A l’Institut Alt Foix treballem en grup a partir d’un repte per tal de generar opinió, fer hipòtesis i reflexionar sobre l’ús del mòbil i les Xarxes Socials.
D’aquesta manera, amb l’alumnat de segon d’ESO, hem realitzat diverses… Llegeix més»