Nova distinció de les PAU

El passat 19 de juliol el president de la Generalitat, Quim Torra, acompanyat de la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, va lliurar les distincions PAU als estudiants que han obtingut una qualificació d’Excel·lent en les proves d’accés a la universitat del mes de juny… Llegeix més»

Participació en la XX setmana sense fum

Del 25 al 30 de maig les infermeres de Salut i Escola han realitzat diverses activitats amb els alumnes de diferents institut per treballar el tema del tabac; cartells a les sales d’espera de pediatria cedits pels alumnes, sortir a buscar burilles al voltant dels… Llegeix més»

Jornades Esportives

El dijous 30 l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’Institut Alt Foix va participar a les jornades esportives de Vilafranca del Penedès. Al llarg de tot el matí van practicar diverses modalitats esportives com el bàsquet, el handbol, el hockey o el futbol.… Llegeix més»

Jornada d’inclusió

El dimarts 7 de maig es va realitzar la Primera Jornada d’Inclusió Educativa al nostre centre, dirigides a l’alumnat de 2n d’ESO i organitzades pel seminari d’Orientació Educativa.
L´objectiu d’aquestes jornades és sensibilitzar al nostre alumnat envers la diversitat i la importància de la inclusió. Es… Llegeix més»

Xerrada de Batxillerat

L’Institut Alt Foix de Sant Martí Sarroca, realitza una xerrada informativa el proper dijous 2 de maig a les 6 de la tarda. En acabar, hi haurà un refrigeri per a tothom. A la xerrada, es comentarà les característiques en les quals es fan les… Llegeix més»

Viatge a Madrid

L’alumnat de Quart d’ESO està visitant aquesta setmana la ciutat de Madrid com a viatge de final de curs. Al llarg d’aquests set dies visitaran la casa museu de Miguel de Cervantes i gaudiran del musical de Billy Elliott.>> Musical Billy Elliott

Llegeix més»

Joverd de Vilafranca

L’alumnat de l’Alt Foix va participar el passat dissabte 30 de març al concurs de castells del Joverd. Es tracta d’un concurs de castells en el què participen Escoles i Instituts de Secundària i Batxillerat de la Comarca i que es realitza anualment a Vilafranca… Llegeix més»

Moltes Gràcies!

L’Institut Alt Foix vol donar les gràcies, de tot cor, a tot l’alumnat, professorat, treballadors PAS i, especialment, a totes les famílies que ens han acompanyat a la Fira de Projectes i Jornada de Portes Obertes aquest dijous. A tots i totes volsaltres, moltes gràcies!

🤗🎀💚Llegeix més»

Fira de Projectes

Aquest dijous 28 de març, l’Institut de l’Alt Foix organitza la Fira de Projectes. Es tracta de recollir tots els treballs i murals que ha realitzat l’alumnat al llarg del curs i exposar-lo perquè els diferents companys el puguin valorar i observar.

D’aquesta manera, després… Llegeix més»

Revista “SomIA”

SomIA perquè ets lliure: res ni ningú pot limitar els teus somnis; només els malson s’acaben abans d’hora. Somia perquè els somnis són nomes teus: et diran que no ho són, però ningú pot adoctrinar els teus somnis. SomIA és una revista editada per l’Institut Alt… Llegeix més»

Viatge a Berlín (Alemanya)

L’alumnat de Primer de Batxillerat de l’Institut Alt Foix ha realitzat una sortida a Berlín (Alemanya) on han visitat tots els indrets de la ciutat com la porta de Brandenburg o el Parlament (Reichstag).

El viatge s’engloba dintre del projecte Buchenwald, per la qual cosa… Llegeix més»

Refugiats d’Europa

L’alumnat de l’Institut de l’Alt Foix de 1r d’ESO va visitar l’exposició sobre els refugiats a Europa ubicada a l’Escola Guerau de Peguera de Torrelles de Foix. Per arribar-hi, van realitzar el desplaçament a peu des de Sant Martí i van poder visitar-ho al llarg de… Llegeix més»

Projecte d’Orientació Connecta’t