Directori dels documents

Has attachment Títol Autor Creat Editat Grup Etiquetes
Llistes preinscripció i matrícula

Aquest document conté les llistes que cal publicar durant el procediment de preinscripció i matrícula per al proper curs.

admin 29 de maig de 2020 16 d'abril de 2024 matrícula, preinscripció
Resums anuals de dades meteorològiques

En els fitxers adjunts trobareu les estadístiques anuals de les principals dades recollides per l’estació meteorològica de l’Institut des de la seva posada en marxa (agost de 2022).

admin 5 de gener de 2023 2 d'abril de 2024
Informació de portes obertes

Per a les famílies que no vau poder assistir a la jornada de Portes obertes i Fira de projectes posem a la vostra disposició una presentació que inclou informació detallada de les característiques, funcionament i activitats del nostre centre.

admin 11 de maig de 2020 29 de febrer de 2024 portes obertes
Informació preinscripció

El document adjunt conté informació i explicacions detallades sobre el procediment a seguir en el procediment de preinscripció per al curs vinent.

Si necessiteu més detalls o aclariments, no dubteu a trucar per telèfon o enviar un correu a l’Institut.

admin 2 de març de 2022 28 de febrer de 2024 preinscripció
Normes d’Organització i Funcionament de Centre

Aquestes normes d’organització i funcionament del centre apleguen el conjunt d’acords i decisions d’organització i de funcionament que s’adopten a l’Institut de l’Alt Foix per fer possible, en el dia a dia, el treball educatiu i de gestió que permet assolir els objectius proposats en… Llegeix més»

admin 19 de setembre de 2020 9 de novembre de 2023 documents de centre
Criteris d’avaluació al Batxillerat

Aquests són els criteris d’avaluació acordats per al curs 2023/2024.

admin 5 de novembre de 2019 28 de setembre de 2023 avaluació, Batxillerat
Criteris d’avaluació a l’ESO

Aquests són els criteris d’avaluació acordats per al curs 2023/2024.

admin 5 de novembre de 2019 28 de setembre de 2023 avaluació, ESO
Acords Consell escolar 22/23
admin 28 d'octubre de 2022 6 de setembre de 2023 Consell escolar
Alumnat de transport

En el document adjunt podeu consultar la ruta assignada al vostre fill o filla en el servei de transport escolar. Per raons de protecció de dades, la consulta l’heu de fer pel número IDALU o RALC (que podeu trobar als butlletins de qualificacions).
En l’altre document… Llegeix més»

admin 2 de setembre de 2018 15 de juliol de 2023 organització i gestió del centre
Estratègia Digital de Centre (EDC)

L’EDC defineix i concreta les línies d’actuació d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats… Llegeix més»