Collim espàrrecs
Hola de nou. Aquesta setmana en l’estona de descoberta de l’entorn vam aprofitar per collir uns quants espàrrecs que anàvem veient i no podíem deixar escapar. Els vam trobar en el camí de la font de la Salut cap a sota el castell de Sant Martí. El dilluns els vam cuinar junt amb els primers […]
Collim espàrrecs Llegeix més »










